Varm?

Det finns vissa tillfällen som jag där jag blir alldeles varm i kroppen. Jag känner mig så glad, det kan vara när folk säger saker som jag blir glad av, eller när jag håller på med något som jag tycker om. Detta är några gånger:
* En gång hade jag lagt in en
outfitbild här på bloggen, varpå en tjej skrev den underbara kommentaren: "Snyggt tjejen! Du har attityd, det märks;) och snyggt med turbansjalen också!" Det är många som brukar skriva taskiga kommentarer på folks bloggar bara för att de inte har något annat att göra. Egentligen blir man ju lite ledsen när folk gör så, fast man försöker strunta i vad de säger. Därför blev jag extra glad när jag läste den här kommentaren!
* Jag brukar bli varm när folk säger "det är så typiskt dej, Agnes!" När folk säger att jag brukar göra saker och tycker att det är roligt, då blir jag glad!
* Jag blir glad ibland när jag läser en bok och en karaktär i boken liknar mig och de andra i boken ser upp till den. Det finns en bok som heter Klassresan (som för övrigt är ett hett tips att läsa), och där finns en karaktär som heter Malin som läser mycket och alla andra i hennes klass tycker att verkar smart (man ser boken ur alla i klassens synpunkt). Jag är en av de som läser mest i min klass, så ibland tänker jag att mina klasskompisar kanske ser upp till mig!
* När folk säger att de tycker om mig, vem kan inte bli glad då?

Vad blir ni glada av?

Kommentarer
Postat av: Den blivande mrs Kiedis

Jag blir glad av Red Hot Chili Peppers & min URL-kompis samt när folk skriver trevliga saker på youtube eller msn eller nåt.
:D<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback