Dagens outfit

Outfit 23 maj


Vilken min! Min kompis satt i rummet, och hon började garva när jag försökte posa. Inte så lätt att hålla masken då! Blev ganska nöjd med den här outfiten, väska på axeln har blivit mitt signum. Imorgon har vi prov med F-klaven på musiken, så jag tänkte plugga lite innan jag lägger mig. Hinner inte skriva så mycket mer just nu, jag ville bara lägga in den här outfiten idag. Jag hade på mig:

- Vit klänning Odd Molly
- Svart skjorta Indiska (snodde mammas)
- Lila scarf
- Svart axelremsväska Mormors gamla
- Randiga knästrumpor
- Min gröna vårjacka från
H&M













Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tänkte precis skriva att det var modigt att gå barbent så här års men läste att du visst hade knästrumpor på dig! /Emma

Postat av: Cecilia

Jättefin klänning!

2007-05-24 @ 15:31:31
URL: http://cillenl.webblogg.se
Postat av: Agnes

Emma: Kul att du skrev i alla fall:)
Cecilia: Tack så mycket:)

2007-05-24 @ 16:39:38
URL: http://agnesha.blogg.se
Postat av: ELIN

Snyggt tjejen! Du har attityd, det märks ;) Och snyggt med turban-sjalen också!

2007-05-30 @ 21:50:04
URL: http://eliinpeliin.blogg.se
Postat av: Alma

Hej!

Kommer med en liten konstig fråga. Den här gröna vårjackan, är den klargrön, har 8 stora gröna knappar och är av hm:s märke? Jag har i så fall en likadan och har råkat skada min och ska få den ersatt men har inte sparat kvittot och kommer inte ihåg hur mkt den kostade...

Om du har en sådan jacka som jag, hur mycket kostade den?

Har letat överallt efter uppgifter om priset men det är svårt att hitta eftersom den inte säljs längre av vad jag har förstått. Tacksam för svar

/Alma

2009-10-14 @ 21:36:09
Postat av: Alma

Hej!

Kommer med en liten konstig fråga. Den här gröna vårjackan, är den klargrön, har 8 stora gröna knappar och är av hm:s märke? Jag har i så fall en likadan och har råkat skada min och ska få den ersatt men har inte sparat kvittot och kommer inte ihåg hur mkt den kostade...

Om du har en sådan jacka som jag, hur mycket kostade den?

Har letat överallt efter uppgifter om priset men det är svårt att hitta eftersom den inte säljs längre av vad jag har förstått. Tacksam för svar

/Alma

2009-10-14 @ 21:37:10
Postat av: Agnes

Alma: Åh, jag är ledsen. Me do not remember:(

2009-10-31 @ 19:08:00
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback