ja heej

jag tycker det är töntigt att bli sjuk. För att jag på senaste tid utvecklat ungefär världens bästa immunförsvar. Folk som blir förkylda när det är kallt ute är, ja, töntiga.

jag tycker det är coolt att cykla med hjälm. Alltså, jag gjorde det själv förut, men sen slutade jag nu. För det är så skönt att cykla utan hjälm och känna vinden i håret. Och lite för att jag känner mig töntig. Men när jag ser andra med hjälm tycker jag de inte alls ser töntiga ut, så jag har nu gett mig själv ett löfte att börja använda hjälm igen, när jag lagat min cykel. Jo då.

jag tycker det är roligt när man snackar med någon som man har världens flyt med, så man bara skämtar på tillsammans.

jag tycker det är tråkigt att inte ha något att göra, alltså en längre tid. Som om jag inte skulle haft jobb den här sommaren, då skulle jag blivit slöare och haft svårare att hitta på saker att göra själv. Mindre tid = jag gör mer.

jag tycker det är sorgligt att det finns människor som jag är släkt med som jag aldrig kommer lära känna av olika anledningar. Är det inte lite konstigt, när man kommer från samma människor?

jag tycker det är smärtsamt att skämmas, då gör det faktiskt ont i hela kroppen.

jag tycker det är pinsamt när folk inte säger emot när jag nästan tvingar dem till saker (som jag tvingade några killar, nej, män, att lyfta upp mig på axlarna, fast de hade varit så snälla och redan gjort det den kvällen). Jag tar för givet att folk ska säga nej, men någonting med min stränga blick kanske gör att de inte vågar...

jag blir lycklig av att lyssna på riktigt bra musik, titta på en bra film, att tycka om någon annan så att man saknar den (även när man är med den), att cykla. När jag blir lycklig spritter det i kroppen. Jag blir liksom sprallig, så man kan säga att varenda gång jag är sprallig är jag lycklig. Det är bra.

jag tycker det är bra att Pridefestivalen finns. Jag har knappt sett den, första gången var i år, och jag blev faktiskt tårögd ett par gånger.

jag tycker om Björn Skifs. Som person. Har aldrig träffat honom, men han låter så empatisk.


Björn Skifs - Det blir alltid värre framåt natten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback