I hope you feel the way I do

Kärlek. Det är det som är viktigast. Jag känner att det är mycket tjafs och tjat från min sida att jag är stressad över att jag inte har ett jobb. Så onödigt att gå runt och sprida negativa tankar, och att över huvud taget oroa sig. Missförstå mig inte, man får oroa sig — men någon gång får det räcka. Jag kom nyss på förresten att jag borde ha ätit mellis.

Positiva grejer med den här dagen:
+ Min pappa kan spela gitarr igen efter typ tre år kanske!
+ Mina läppar läker från torrheten.
+ Jag har lärt känna en massa nya människor idag. Eller två. Men de var nice.

(Gör något varje dag som skrämmer dig.)
Nu blev det här ett halvdjupt halvkonstigt inlägg.
Ska försöka göra lite nytta. puss


Anna Ternheim - What have I done

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det låter så fint och får mig att le.

Puss o kram på dig agnes

2011-09-29 @ 22:18:11
Postat av: Agnes

Åh, vad fint! pusspuss

2011-10-01 @ 17:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback