sexiga sånger

Tell it like it is med Aaron Neville
Bara det att han aldrig sjunger rakt ut, utan liksom försvinner ibland. Jag vill ha mer.

These arms of mine med Otis Redding
Tror det mest handlar om texten, men soul-låtar är väl i allmänhet sexigare? Tror nog det.

Tell me something good med Chaka Khan
Den här handlar ju uppenbarligen om sex, men jag tror att det har med mer än texten att göra. Jag tror att taktarten är biologiskt sexig, ungefär 70 bpm.

All day and all of the night med The Kinks'
Bara sjukt nice. Och att någon sjunger "girl, I want to be with you all of the time" tror jag många tycker är ganska hett åtminstone...

(Tre av de här låtarna är med i The boat that rocked. Måste betyda att det är en väldigt sexig film.)

Sen har vi ju den här
The Lonely Island feat. Akon - I just had sex
"the best thirty seconds of my life".

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback