hear me out, this is great


Bruno Mars - Lazy Song

Alltså, jag vet att det blir mycket tjat om Bruno Mars nu. Men jag förstår inte vad han sysslar med? Han verkar inte kunna bestämma sig för vem han är. Å ena sidan finns "But girl you're amaaaaaazing, just the way you are" och han bara supersmörar sig igenom hela låten och musikvideon är smörig att den får det att krypa i hela min kropp. Å ANDRA sidan har vi då Lazy Song, den felande länken. Den som inte stämmer. Efter att ha sett den här videon kändes det som om mitt liv har varit en lögn. Hur kommer jag kunna se på honom på samma sätt efter den här musikvideon? Det känns som om jag var är halvhomofob och han är bisexuell, och jag är jätteirriterad på honom för att han inte kan bestämma sig för om han gillar killar eller tjejer. (Agnes har inget emot bisexualitet, reds. anm). Kan han inte bara hålla sig till en sak och sluta tjafsa?

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback