we got a hurry and a worry to get done today

Jag kommer ihåg från när jag var liten att det fanns tillfällen när jag bad mina föräldrar att ringa till någon bekant och fråga om deras barn ville leka med mig för att jag inte vågade själv. Egentligen en ganska konstig grej, jag försöker komma ihåg hur det var sen när man väl träffade den man ville leka med, det känns som om det måste ha blivit superstelt. Tänk vad konstigt om något liknande hände idag, om man blev bjuden på någons 18-årsfest genom en facebookinvite från deras föräldrar?
Men just nu skulle jag helst av allt skulle vilja be min mamma ringa och fråga, men det är väl bara att bita ihop!


The Ark - One of us is gonna die young

Den här låten brukar jag lyssna på när jag vill förmå mig själv att tuta och köra. Tagga!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback