I fell in love with you last night

Jaha, äntligen har jag bokat min biljett till Peace and Love. Eftersom Hultsfred gick i konken förra året verkar Peace and Love vara mycket mer eftertraktat i år, till skillnad från förra året= biljetterna till lugna campingen där jag helst vill bo tog slut nyss. Och jag har varit lat och dum och inte bokat. Men efter att ha surat hela kvällen (och jag som aldrig surar) så har jag ryckt upp mig och tänkt att det kanske inte är så farligt att bo på den vanliga campingen bland piss, öl, bajs, lera, rasade tält och sånt. Och även om det verkar vara just lera och rasade tält som folk romantiserar med hela festivalupplevelsen har jag känt mig lite motvillig till att uppleva detta.

Men Rigmor Gustafsson, Those Dancing Days, Säkert!, Rebecca & Fiona, Petter (!!!), Miss Li, Kapten Röd, Daniel Adams-Ray, Veronica Maggio, Looptroop Rockers, The Sounds, Lykke Li, Timbuktu (!!!), Oskar Linnros, Mando Diao, Ziggy Marley, The Ark, Håkan Hellström, M.I.A., Bob Dylan och Kings of Leon väger upp. Om man sprider ut alla dessa grymma artister på de tre konsertdagarna blir det fullproppat med konsertupplevelser som gör att det kanske inte gör något att man inte får sova den kvällen.

Såhär ska det väl kännas

Miss Li - Dancing the whole way home

god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback