Dido Armstrong

här kommer ett svart och svårt (a.k.a. södra latin) inlägg. feel free to ignore.

under vintern har jag haft svårt att andas. ni vet, när det känns som om andningen slutar vara en reflex och går över till att vara någonting man måste komma ihåg att göra. så glömmer jag att andas. mycket obehagligt. folk säger att det brukar vara såhär på vintern, att det är svårt med syreupptaget, att det blir bättre när det blir mer vårigt. men jag tror att det har med annat att göra, för jag har aldrig haft såhär svårt att andas. min kropp kanske är lite deprimerad, helt enkelt.


Dido - Here with me (varför tappar hon en kaffemugg i gatan för?)

"I cannot breathe, until you're resting here with me."
Den textraden symboliserar min situation väldigt fint.

Nu ska jag gå och sova så jag orkar vara glad.
hejdåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback