a lullaby for you

Jag har en konstig sak för mig: jag är så otroligt årstidfixerad. Detta leder till att jag inte kan lyssna på vissa artister under vissa årstider. Och det går så långt att jag skriker "Nej, stäng av, du kan inte lyssna på den där nu!" Alltså, jag får rysningar av att till och med bara höra titeln på en låt vid fel årstid.
Låtar/artister jag inte kan lyssna på nu:
* Brett Dennen (januari).
* Antony and the Johnsons (januari).
* Trevor Hall (december)
* Black eyed peas (januari/februari)
* The shins (DECEMBER).

Artister jag kan lyssna på nu:
* Anna Ternheim (oktober-november)
* Loke (oktober-november)
* Beatles (utvalda plattor)
* The Fratellis
* Erykah Badu

Det här gör mitt musiklyssnande väldigt komplicerat.

Så nu ska jag lyssna på lite höstmusik.
Trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback