in fact he often disagrees

Hejsan på er. Jag har ätit purérad fiskbulle/potatis-grejs idag.
Alldeles nyss blev jag glad pga er som ringde upp och frågade om jag ville ha glass. Jag blev jätteglad, men jag kan inte äta mer glass. Anledning? Femtioelva glassar om dagen gör sig inte bra i magen.
Nu är jag supersugen på Chicken Ticka Masala. Efter något att bita i. Men det blir bebismat i ett par dagar.

Jag skickar ut en försiktig kram till er alla. Om jag kramas för hårt så gör det ont i halsen, tyvärr.
OOOOOO
   00000        ←Försök till en glass.
    0000
     000
      00
       0

Kommentarer
Postat av: Jenny Sellsve

Bebismat? Huvva.

Postat av: Agnes

Upphöjt huvva.

2008-09-05 @ 19:20:37
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback