14

Gahoo! Jag är fjorton år! Väcktes för en 50 min sen, sen satte vi oss i vardagsrummet och jag fick öppna mina presenter. Jag fick ett par lacktights (dom är så nya att de frasar) och ett presentkort på en longboard! Det jag önskat mig mest!:)
Sen fick jag också ett schampoo som "vårdar färgat hår", ett par strumpor med noter på av min fiollärare och ett presentkort på ett par skor! När longboarden har anlänt så ska jag sätta på mig mina lacktights och mina skor (ja, jag ska ha något på överkroppen också) och åka på min longboard!:)

tänk. nu har jag andats i fjorton år. för exakt fjorton år sen låg jag i mammas säng på BB och var nyfödd. antagligen sov jag. åh, jag var så söt när jag var nyfödd. liten, röd och skrynklig. förresten så såg jag ut som en ihoptryckt totempåle när jag kom ut, för jag kom ut med ansiktet uppåt!


men nu ska jag på friluftsdag! det är fett bra att ha friluftsdag på sin födelsedag! sen kommer jag hem om typ 7 timmar, kanske bloggar lite då. sen ska jag på gympa. vi ska ha släktfirandet med hela familjen på söndag, för min bror har valt att ha sin studentskiva just den här dagen! but I don't mind, för jag ska vara med vänner hela dagen!

puss på er, och ha en världens bästa 14 maj(den bästa vårdagen av dom alla)!

här fyllde jag tretton. tänk så tiden går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback