Bloggpause

Gud vad skönt att för en gångs skull komma hem och inte behöva göra massa saker, som läxor eller byta om till någon aktivitet. Känns bara som om jag inte har tagit det lugnt på länge nu, bara stressat. Skolan klarar jag bra, och gympan, dansen och fiolen också. Det blir verkligen ingen tid över till att blogga. Lite synd tycker jag, för jag gillar att skriva. Ska fundera lite på det här. Ikväll åker jag till landstället, så i helgen blir det heller inget skriva av. Men nu måste jag packa och dona, så vi får se hur vi gör. Tills dess blir det en bloggpause.

// Agnes

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hejsan!
Såg att du skrivit för länge sedan om H&M´s kampanj "Beauty and the geek". Jag säljer den gulmönstriga klänningen från kampanjen. Helt oanvänd, har prislappen kvar.
Storlek 34.
Hör av dig om du är intresserad och ha en fortsatt trevlig kväll!
Mvh Caroline

2007-09-22 @ 18:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback