Back on track!

Det känns som om jag skriver sådana här inlägg hela tiden. Bara "ursäkta för att jag inte skrivit på länge, jag hade många läxor och lite tid". Men, sanningen är den att jag har mycket läxor, men jag tror att jag skulle kunna ta mig tid till att blogga om jag inte vore så lat. Jag ska lägga upp ett schema för den här veckan (och andra veckor) för bloggningen, vad jag ska skriva om på vilka dagar, och kanske skriva lite i förväg.
Som vanligt när man har tagit en rätt så lång bloggpause så händer det ju lite förändringar. Jag har klippt lugg! I början när jag kom hem från frisören så var jag jättebesviken och var arg på mig själv för att jag gjort det. Men nu är jag faktiskt jättenöjd!
Nu måste jag också berätta någonting: jag har varit i Paris! (Alldeles nyss faktiskt, jag kom hem idag.) Ohh, det var underbart. Om man bara ser på hur folk klädde sig så är det ju klart den mest moderiktiga stad jag har varit i. Alla bara har på sig snygga kläder, det verkar som om de bara slänger på sig något på morgonen och det blir snyggt. De vågar ha mer egen stil och annorlunda färger. Jag gillade att vara där, jag köpte lite kläder.
Vi bodde på ett litet hotell vid  St. Paul. När vi kom upp från Metron första gången så var det precis som jag hade tänkt mig Paris. Ett litet torg med en kiosk på, bagerier överallt och människor som gick runt med baskrar. Det var väldigt härligt!
Vi var där i tre och en halv dag, och under den tiden så hann vi att åka upp i Eiffeltornet, se Mona-Lisa, gå i Montmarte och äta för mycket baugetter. Som sagt, det var underbart. Nu ska jag fixa lite inför i morgon (skriva schema), sätta på mig pyjamas och sen titta på House! Jag hoppas verkligen att vi ses. (Jag ska ta mig i kragen och skriva schemat NUU!)
image156Så här ser jag ut nu för tiden. Tröjan/klänningen har jag köpt i Paris! Bilden är inte den mest smickrande som någonsin tagits på mig, men så går det när man fotar med blixt! Nu ska jag skriva schema. SKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback