Picknick!

image208
Idag gick jag ut med Cora och Electra. Det började med att vi skulle köpa jeans till Electra. Jag köpte ett par jättecoola superblåa tajts (som jag kanske visar i morgon eller på tisdag) på Weekdays secondhandavdelning. Jag tittade lite på ett par väldigt coola skinnshorts, de var sjukt snygga. Men sen om man tänker efter; hur ofta använder man ett par röda skinnshorts med hög midja? Inte så ofta, så dom fick vara.
När vi varit på Weekdays gick vi till konsum och köpte bröd, vitlöksost och vindruvor och åkte ut på Djurgården. Vi frös och picknickade där, och tittade på Stockholm i kvällsmörkret. Det var väldigt mysigt. Nu är jag så himla jättetrött.
På måndag, tisdag och onsdag den här veckan ska vi vara halva dagarna i Globen och repa inför Lucia. Vi slutar lite senare än vanligt då, så kanske inte så mycket tid vid datorn.
Men nu ska jag faktiskt vila. Ha det bra!

Bilden tog jag och min kompis i fredags ute i mitt trapphus. Vi tog flera bilder, de bästa kanske kommer senare. Ha det bra alla!
// Agnes:)

Kommentarer
Postat av: Angelicas Closet

Vad bra du passar i lugg!

Postat av: Agnes

Åh, tack så jättemycket!:)

2007-11-30 @ 17:53:00
URL: http://agnesha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback