Hem igen:)


Nu var jag hemma igen! (Efter denna långa resa?) Faktiskt så känns det som om jag varit borta mycket längre än vad jag egentligen har. Jag träffade många roliga människor igår, och jag hade faktiskt väldigt kul, så jag är jättenöjd med resan! Detta var vad jag hade på mig igår kväll, försökte vara lite rolig, men det gick inte så bra ser jag nu. Min kompis klädde ut sig till katt och hade kattöron, morrhår och klor. Vi två sjöng karaoke och dansade. Det var en riktigt lyckad kryssning!
Nu är jag för trött för att skriva mer, men det stod inte heller på schemat, så det är ingen fara. Ska packa upp, kanske glo lite på serier först. Jo, det tror jag! Ha det bra alla, vi ses i morgon!

P.S Idag har jag på mig nästan samma sak på bilderna, jag har mitt orangea och mitt gula linne, båda från Cubus, och ett par vita strumpbyxor. D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback