Håret

Hur glad kan man bli av ett sms?:D

Jag ska klippa mig idag, vid 14.00. Har inte riktig funderat ut vilken frisyr det ska bli, men antagligen klipper jag upp det ännu mer. Mitt hår har blivit jätterisigt de senaste dagarna, för jag måste borsta det ordentligt för det är tjockt som tusan och blir gigantiska tovor annars. Jag fattar inte riktigt varför jag alltid ska behöva vakna så himla tidigt och somna sent. Det är ju sommarlov, sova! Hejdå:)

Lily Allen Lily Allen gör jätterolig musik. Köp hennes senaste skiva, Alright, Still!

Kommentarer
Postat av: Nina

Fota ditt hår efter resultatet!

Postat av: bästerwisser

Hennes album heter Alright Still. Med ett l i Alright. Jo,det är sant!

2007-06-23 @ 21:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback