the best love is the kind that awakens the soul and makes us reach for more

 Fiolen, det här inlägget är till dig:
 
 
"So, it's not going to be easy. It's going to be really hard. We're gonna have to work at this every day, but I want to do that because I want you. I want all of you, forever, you and me, every day."
 
 
- The Notebook
 
 
Här är en film jag vill visa er:
 
 
 
Best love quotes from movies
 
(Jag brukar kolla på sådana här videor, t.ex. "100 greatest movie insults" eller "100 cheesiest movie quotes".)
 
 
 
Men fiolen får inga smöriga komplimanger eller förolämpningar. Jag älskar den, på riktigt, idag är det som om jag andas genom stråken. Jag känner mig ren och geniun och hel och det är jagochfiolen, en enhet. När det går bra att spela känner jag mig säkrare och starkare än någon människa någonsin kan få mig att känna (no offense).
 
 
Jag vågar inte åka skidor eller longboard på hela vintern och våren nu för jag är rädd att bryta händerna och armarna och aldrig kunna spela igen. Om jag någonsin skulle behöva sluta spela av någon anledning så skulle det betyda "I'm scared of walking out of this room and never feel the rest of my whole life, the way I feel when I'm with you".
 
 
Älskade fiol

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback