tråkig lista

Vad är det sjukaste rykte du hört om dig själv?

Att mitt efternamn uttalades på något annat sätt än det gör. Annars så håller folk ryktena om mig för sig själva.

 

Vilket är ditt dyraste klädesplagg?


Alla mina snygga plagg kostar kring 150 spänn eftersom jag ALLTID handlar secondhand. Men det plagget som jag skulle få mest pengar för om jag sålde det är nog min mörkblå sammetsklänning i 50-talsstil med tyll under kjolen som jag hittade på Stadsmissionen (jodå) för exakt 190 kronor. Det var bra.


Har du någon oanad talang?


Jag är litegranna bådhänt, så jag är väldigt stark i vänster hand fast jag är högerhänt. Jag kramar ur disktrasor med vänster hand t.ex., och målar naglarna bäst med vänster hand.

 

Vad gjorde du i helgen?


Jag var på Gotland och cyklade och spelade fiol och andades lantluft!

 

Bästa skönhetsknep?


Att framhäva midjan, då känner man sig alltid snygg. Och att ha rött hår (alltså man blir inte snyggare än så).

 

Vilken klädstil tycker du är hetast på män?


Inte för tighta byxor bara

Och fulast?


Allt utom tomtiga kläder

 

Bästa filmen nånsin?


Love and Basketball.

 

Vad önskar du att du var bättre på?


Säga hej!

 

Är du religiös?


Nej.


Om du får barn vad ska du döpa dom till?


Abra, Indra och Ragnar.

Om du fick köpa vilken bil som helst – vilken?


King cab penisförlängare, men gärna en miljövänlig en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback