kom och se hur sommaren börjar om

Alltså. Jag borde gå och lägga mig. Jag ska upp om ca fyra timmar, och då åker jag till Lissabon! Jippie! Det är varmare där! Det gör mig glad. Andra saker som gör mig glad:
 
- Jag har hittat en ring som varit borta ett par månader. Då vände jag upp och ner på hela rummet och grät för att den verkade borta. Men idag när jag fällde ut ett par shorts (för att jag ska åka till Lissabon!!!!!) så ramlade ringen ut på golvet.
- Jag har ledigt i ca 10 dagar framåt!
- "För att du inte gör det" som svar på frågan "Varför säger du inte till när jag ser ut som skit?".
- "Kom och ställ dig här, jag vill lära dig att laga mat" när jag satt ner och tittade på.
- "Jag skulle säga att du till och med är väldigt skön".
- "Man blir glad av ditt leende".
 
Godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback