just a compliment about your beard being good

Just nu är det en liten Flight of the Conchords-period här. Har skrivit om dem förr, så jag tänker wasta så mycket space på att tjata om vilka de är eller vad de gör. De får allt att bli så sjukt stelt, och det är seriöst något av det bästa som får mig på bra humör. Fedt med nice.


Bret, you've got it goin' on
"Not in a gay way, just in a 'hey, mate, I wanted to say that you're looking okay' way."
bra låt.


Mother *uckas
Hur lyckas Bret se tung ut i en hjälm?
"Pop an apple in his ass yeah".


I'm not crying
"These aren't tears of sadness because you're leaving me, I've just been cutting onions, I'm making a lasagna. For one."

Äsch. Det är nostalgiskt för mig och jag tycker de är fina och har lyssnat på dem i fyra år (fanns de ens för så länge sen?).

puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback