I can break down and start crying on a wednesday

Sen jag såg filmen "No strings attached" på Gotlandsbåten i höstas har jag tänkt på en grej som förekommer i filmen: "Period Mix". I filmen är den ju mest som en kärleksförklaring, och jag förnekar inte att om en kille gjorde en sådan spellista till mig skulle jag bli rörd. (Eller kanske inte ändå, det är inte precis så att mens är något unikt? Han kanske hade en konstant lista han gav till alla tjejer). Hur som helst, jag gjorde min egen pms-spellista. Det är en blandning av ganska uppenbara och ett par väldigt långsökta låtar. Några feel-good-ligga-isoffan-och-mysalåtar, ett par låtar om hur man känner sig och några som mest passar in på grund av namnet.
Håll till godo:

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback