ginger ninja/I need your crazy energy

Eftersom jag inte tar bilder på mig själv längre så får jag visa bilder andra tar på mig (ni vet såna där personer som har med sig kameror överallt).
Jag måste förklara en sak om mig själv först. Ibland får jag ryck. Jag får svårt att koncentrera mig, det spritter i benen och armarna i magen och jag står helt enkelt och hoppar mitt på stället och slår händerna i taket. Utan knark, kaffe eller socker blir det bara energiöverskott ibland. Energisk urladdning. Som igår. Då tog jag mig en skön liten springtur ute på skolgården. (Värt att nämna om dessa springturer är att det mer är som att explodera. Ni vet, som barn? De springer bara runt och hoppar och har sig, så känns det.)
Hur som helst, tillbaka till bilden. Har en vän som alltid har med mig en kamera nuförtiden, och då kom hon för att dokumentera den energiska situationen.


Jag springer på väggarna när jag har energiöverskott.


Superheavy - Energy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback