på hjärnan

Det här borde vara ett återkommande ämne på min blogg; vilka låtar jag har på hjärnan. Det handlar ju om vad jag associerar till. Det kan vara ett intervall någon sjunger eller spelar, telefontonen, ett ord, en mening, att jag lyssnat på den låten tidigare eller att jag vill lyssna på den. MEN jag har ingen aning alls om hur jag fick den här låten på hjärnan nu:

Ducktales intro

Bästa texten "What to do, just grab onto some Ducktales!" haha.

P.S. Ett exempel, nu fick jag Destiny's Childs
Say my name på hjärnan. Varför? Jag översatte rubriken "på hjärnan" till "in my brain" i huvudet, och det rimmar ju på "say my name". Jaa. D.S.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nostalgichock! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback