If I could give it all to you, if you'd only let me try


Brett Dennen - Desert Sunrise

And I know I am young, but I don't want to be alone


Jag har vänt på dygnet innan sommarlovet ens har hunnit börja. Försov mig i sex timmar idag, till tio i två. Vet inte riktigt hur det gick till, men skönt var det. Så nu sitter jag här, fortfarande pigg. Det är som om att skymningen har kommit tillbaka igen utanför fönstret.
Och i morgon går jag ut första ring. Vad hände där liksom? Det skulle vara passande om jag skrev en massa om vad som hänt, vad jag lärt mig, hur mycket jag tycker om alla jag lärt känna och så vidare, men jag kan inte. Jag får inte för mina föräldrar.

mange schmidt som signar ut

slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback