she can't cook. But we love her, just as she is.

Idag har jag inte gjort något spännande. Förutom att jag laddat in både Jack Johnson och Jason Mraz i min mp3. Och det är på sätt och vis spännande. De är båda sommarmusik för mig. Mitt projekt är helt enkelt att jag ska komma över mina fåniga tvångstankar om att jag bara kan lyssna på vissa artister under vissa årstider.

När jag här om dagen började lyssna på "Sea green see blue" med JayMay igen (senast i januari tror jag) så var det faktiskt inte just den där personen jag saknade. Den personen jag under hela året identifierat med den sången. Som jag umgicks mycket med för ett år sedan.
Jag saknade bara känslan jag hade. Vilket ju var otroligt skönt att inse! Jag har bara en saknad i kroppen, men inte efter någon speciell.
Eller jo, förresten. Någon speciell. Men den har jag inte hittat än. Så jakten fortsätter!

Som den här låten (ja, den är från Bridget Jones. Och jag och min mamma kollade på den igår och den är så djup och fin och jag behövde verkligen se den, där och då)

 

Och på tal om Bridget Jones.

Alltså. Mr Darcy. Vilken man.

"Eight and four, that's quite the age difference. It's actually quite pervy."

"Yes, I like to think so."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback