I've lost control and I really want to see you bleed

Ni vet när man blir sådär arg på någonting (oftast tekniskt) och man sliter sitt hår och blir helt uppvarvad för att man vill fixa till det så att låtarna på James Morrison-plattan kommer i rätt ordning på ens nya MP3? Sen kommer man på sig själv med att vara arg på just det, och känner sig lite generad, för man just har blivit arg för en sådan fjuttsak, när det finns så många andra saker i världen att vara arg för. Men ifall världen var en bra plats, där det inte fanns något värre att klaga över än att låtarna inte kommer i rätt ordning på min MP3, så skulle jag vara arg på det nu.

Åh. Men jag tror jag har hittat ett sätt att lösa det på, men det är ganska krångligt. Snyft. Jag klarar inte det här, jag är artist!
Hehe.

Nä, jag ska väl lugna ner mig lite grann.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback