for many nights you'll never sleep

Jag hade tänkt lägga upp Anna Ternheims låt Bring down like I här för att den skulle symbolisera dagens känsla! Hejhej.
Men den finns inte på youtube. Sorgligt. Så detta inlägg får väl bli lite mer klartydigt med en text istället.

All to say farewell
for now no one brings
you down like I

Det är ju så. Det är ingen som kan få en att må så dåligt som en själv. Så om jag idag skulle kunne prata med mig själv utifrån så skulle det vara det jag skulle säga till mig:

"Right now no one brings you down like I."

Jag är himla djup när jag själv vill det.
Men man blir alltid lite extra ledsen då. Som "Under ytan.... skäms jag för mig själv." Men så djupt ska vi inte gå.

Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback