rise and rise again, until lambs become lions

Ehm. Jag har inget att skriva om som egentligen är genuint intressant, men jag kan berätta det mest spännande som hände mig idag (förutom fint födelsedagsfirande av fina vänner♥): jag svimmade. Det är sant. Och det var jättespännande. Jag har en bula i mitt huvud nu och jag är lite trött.
Det kanske också beror på att klockan är halv ett. Tihi.
Men hur som helst: att svimma var inte alls som jag föreställt att det skulle vara. Min hjärna fick som frispel och jag hörde en massa ljud som bara babblade och det svartnade för ögonen och helt plötsligt satte jag mig upp på golvet med två oroliga tjejer som tittade på mig och frågade "Varför gjorde du så för? Gjorde inte det ont?"
Ja, lite svårt att beskriva hur det var. Ni som svimmat vet ju. Duh.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback