it's how things always been and they intend to stay

Min nya kärlek.

 

Brett Dennen. Jag älskar honom inte bara för att han har rött fint hår och fräknar (åh, så klyschigt) och skriver fin musik. Jo, det är precis varför jag älskar honom. Just nu.

Hansbästalåtarhittillsenligtmig:

Ain't no reason

The one who loves you the most

Someday


Det är dem jag lyssnat på mest hittills. Jag lyssnar på mer nu.

Lyssna på honom också. Han finns på Spotify. Och om ni vill kan ni säkert bli ett fan av honom på facebook också, fast det är ju inte så relevant.

Hejdå.

 


Kommentarer
Postat av: vilma

nej vad söt jag dör lite

Postat av: Amanda

Som vanligt har du fyndat duktigt Agnes!:)

2010-03-08 @ 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback