what more can I do?

Fan vad pretto det är att skriva blogg, egentligen. Cha-cha bloggen, idag har jag:

* Jammat järnet i skolan och det lät så bra. Ska lätt ha afroensemble med fiolen nästa år.
* High-fivat så hårt att jag tappade känseln i handflatan i tio minuter. Seriöst.
* Styrketränat inför
Peace & love 2011.
* Gjort förvånansvärt bra ifrån mig på franskan.
* Pratat i telefon i 20 minuter typ.

De här låtarna är ju lite av... Jag vet inte. Ett par låtar helt enkelt.

Vengaboys - Boom boom boom boom

Musikvideon får mig verkligen att tycka att det är synd att jag inte upplevde 90-talet på riktigt. Den är verkligen jättekonstig. Precis som 90-talet. Men jag hade säkert varit en jättebra kicker.

 

Sam Cooke - Cupid

Den här låten är det väl lite mer pk att gilla. Mysigmysig låt.


Eartha Kitt - Santa baby

Nice. Det verkar finnas två olika sorters jullåtar: de som handlar om sig kärlek under the mistletoe ("All I want for christmas is you") och de som handlar om alla fattiga barn som har det jobbigt under julen ("Do they know it's christmas time at all?"). Måste säga att jag föredrar den första sorten.


Lite halvt innehållsrikt liv sådär. Men i morgon är det först jamma och sen fekkke och på tisdag får jag jullov. Och då blir det pulkaparty i backen. Yeah.

tjadå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback