you began to wonder why you came

ÅHHH. Jag brukar ju inte vara speciellt personlig här. Och jag är inte den som klagar så mycket (tror jag...). Och jag ska försöka att framföra vad det är jag har att klaga över utan att låta speciellt gnällig.
1: Jag har nyss tagit blodprov.
2: Sjuksköterskan stack mig i en nerv.
3: Jag har ont i min högra arm fortfarande, och som ni alla vet (eller vet ni det?) är höger arm stråkarm, vilket gör det hela lite problematiskt för mig eftersom jag är beroende av min STRÅKARM eftersom jag ska börja spela fiol fett seriöst nu om ett par dagar. åhhh.
4: Jag tror att jag har lite järnbrist. Fast det kan bara vara att jag är gnällig.
5: Nä, jag åker ut till katten jag vaktar istället. Han älskar mig åtminstone.

Så, tack, slut och förlåt. Nu ska jag inte gnälla mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback