mjäk

(Antiklimax.)

Om jag var glad igår så är jag ledsen idag. Om musiken jag lyssnade på igår var bra så låter den falskt nu. Om lussebullarna var nybakta så är de mögliga nu. Om snön föll igår så är det slask idag. Om saker och ting kändes tecknat igår så känns det dålig, nygjord disney-film i 3D idag.

Varför då? För att jag har haft min sista luciakonsert med min skola idag. Sista. Last one. No more, helt enkelt. Och nu har jag alltså nostalgiångest.

(And I just want you for my own)

Men annars har jag haft det väldigt roligt idag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Naaaww, cheer up honey! Går du musiklinjen sen får du fler konserter i alla fall...;)<3

2009-12-14 @ 18:38:50
Postat av: Agnes

Jaa! Musiklinjen <3

Jag lägger all min energi som jag skulle ha ödslat på att gråta över konserter jag inte kommer att delta i på att övaövaöva!:)

pusspusspuss.

2009-12-14 @ 21:20:04
Postat av: Amanda

kör hårt ;D

2009-12-17 @ 23:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback