högt, lågt över alcazar



Jag har sytt en iPodpåse av en gammal strumpa med noter på. Den blev sådär snyggt ful.
Här är en låt som jag önskade att jag hade i min iPod. Den är så bra.
"I´ll lend you my tears if I could borrow your smile."

Annars så är jag frisk nu. Är fortfarande ganska trött och lite utmattad, men jag har inte ont i halsen längre! Ikväll ska jag äta tacos med min familj. Trevligt, trevligt.
På onsdag åker jag till mitt land. Jag har längtat så. Hela hösten och halva våren. Ända sen jag åkte därifrån den 9 augusti. Jag ville aldrig åka därifrån efter sommaren. När jag skrev det här inlägget satt min kropp på datorstolen, men hjärnan var kvar på studsmattan, på stranden och i äppelträden. Om tre dagar är jag där.
Puss.

Kommentarer
Postat av: vilma

Hejdå Agnus :) Kram o glad påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback