you're just so funny

Hejsan på er! Sitter här, är bara en aningen sjuk. Eller snarare så har jag bara en aningens ont.
Men i alla fall. Dessa nätter när jag vaknar och måste ta mer alvedon och inte kan somna om sedan. Då tänker jag. På kläder. Och jag har skrivit upp en liten lista i mitt huvud, om vad jag skulle vilja köpa när jag mår bättre:

*En grå stickad stor tjocktröja (som på bilden). Finns på Beyond Retro. Har jag sett.
*En gigantisk, jättelång halsduk. Jättestor, mullig och med fransar på. Mamma kanske ska sticka en till mig. Ett hjärta till mamma!
*En jättestor ring. Vet någon var dessa kan inhandlas? Kanske så finns det på Repris. De har en låda med smycken. Snirkliga spåret dit!
*Färgglada strumpbyxor. Fast det är ju något som jag nästan alltid letar efter.
*Fula skor.

Bild: Stockholmsstreetstyle.feber.se. (att länka funkar inte just nu).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback