The entire night


Här är några av bilderna jag tog på Gotland. Tyvärr så har jag inte en så bra kamera, min familj har en digitalkamera som drar snuskigt mycket batterier, och visst funkar den, men ibland orkar den inte med att ta de där riktigt fina bilderna. Förutom kvalitén på bilderna så gillar jag dem. Speciellt fot-bilden, för blommorna ser så fina ut.
Det växte faktiskt också en tulpan i vår kompost. Den såg väldigt ensam ut, men annars fick den ju en massa fint gödsel.

Sovmornar är riktigt bra. Har en och en halv timme på mig att fixa och trixa med kläder. Kanske outfit senare!

Kommentarer
Postat av: sandra

agnes, jag gillar din klädstil, för du klär så himla bra i den . själv ser jag ju ut som en apa .. men du är så himla gölli.



hare gött , från sandra !

2008-05-06 @ 15:46:47
Postat av: Agnes

Tack så jättemycket. Sånt värmer verkligen att höra (läsa). Jag brukar tänka på att de som är vänliga och snälla är snygga och fina utanpå. DU är fin utanpå!

Postat av: Sandra

så fina bilder..!

2008-05-06 @ 17:09:08
URL: http://fashionbysandra.devote.se
Postat av: Agnes

Tack så jättemycket. Sånt värmer verkligen att höra (läsa). Puss på dej!

2008-05-06 @ 17:11:52
URL: http://agnesha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback