Runnin in front

Outfit


Är det någon Visby-bo som känner igen sig?

Jag hade ju inte med mig så mycket kläder med mig till landet,  så det fick bli samma kläder i dag som i lördags på restaurangen. Tro nu inte att jag är helt pundad och dum i huvudet för att jag fotar inne på en restaurang-toalett.
Spegeln var så fin att jag var tvungen.

Jag köpte en fin randig tröja på Lopp-Loellas fyndmarknad, och en härlig (det går inte att beskriva den på ett annat sätt än härlig!) kjol. Los randigos tröjos hade jag på mig, likaså mammas flamenco-kjol och mina blå glansiga tajts.

Hoho!

Kommentarer
Postat av: Paulina

En Paulina-kjol i blått hade vart fierce. Tyvärr så vet jag inte riktigt hur jag sydde den, jag är en slarvsömmerska, dvs jag bara syr tills det blir något. Men jag ska sy en till på beställning, kan höra av mig om hur jag går till väga.

Tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback