I wish that without me your heart would break.

Föreställ dig att du går över en bakgård. Asfalten är helt blöt, det har regnat hela natten.
Det är morgon.
Solens första solstrålar skiner och värmer asfalten.
Det doftar morgon och ångande asfalt.
Du går ut från bakgården och ut på gatan.
Blöt asfalt luktar gott.
Jag har varit med om en sån här morgon. Förstår ni varför inget kunde förstöra mitt glada humör den dagen?

image359
Jag längtar till sommaren. Jag längtar till mitt landställe på Gotland.

Berätta om en fin morgon!

Kommentarer
Postat av: thumb aka vilma

det där ser ut som när jag & ella var på gotland :)
fin bild iaf.

Postat av: Agnes

Du gissade rätt:) tack!

2008-03-25 @ 12:38:24
URL: http://agnesha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback