that is what I've seen

Humör: Sjukt.
Gjort: Spelat Mario på nintendo 64, tittat på Harry Potter 1 och konstaterat att Daniel Radcliffe behöver tandställning och ätit en halvgräddad våffla.
Planer: Att inte missa Will & Grace och That's 70's show. Sen ska jag se julkalendern också.
Ser på: Ett hål i min kofta.

Lyssnar på: Brorsans städmusik.
Läser: Ingenting.
Dricker: Apelsinjuice.

Äter: Chokladkalenderchoklad.
Bästa: Att jag inte mår alltför dåligt.
Sämsta: Att jag tyvärr ändå mår ganska kasst.
Väder: Mulen skymning.


 

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad synd att du mår dåligt. Saknade dig idag!

Du får krya på dig!

Jag tänkte att vi kan gå och fika den 16/12 (dagen innan avslutningen?)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback