Dagens outfit - Lördag

Outfitcollage 27 okt
Egentligen så var det inte precis det här jag hade på mig idag, jag hade tävling i gympan, så jag hade på mig gympadräkt. Men jag satte på mig lite annat när jag kom hem ändå, det känns bättre att ha ordentliga kläder på sig.
Som jag har sagt så är fotokameran inte hemma just nu, så jag filmar mina outfits, men det blir svårt att få till bra kvalité när man klipper ut bilderna.
Kjolen som jag har på mig har jag visat förut, men jag har däremot inte haft på mig den så många gånger. Anledningen var att jag inte var riktigt nöjd med den, den kändes för lång. Så mormor sydde upp den åt mig igen, och nu är jag nöjd. Tack mormor!
Benvärmarna har mamma stickat åt mig, och armbandet fick jag av en kompis som av någon outgrundlig (Är det någon mer än jag som gillar att använda ordet outgrundlig?) anledning inte ville ha det.
Gympadräkten är faktiskt inte den jag hade på tävlingen idag, då har vår grupp en röd. Den här lila dräkten brukar jag träna i ibland, leggingsen likaså.

Nu kommer snart mina kompisar hit för en filmkväll, jag ska gå och möta dem nu. Ha det bra, vi hörs!
// Agnes:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback