Dagnes outfit - Fredag Släktkalas!

Outfit 9nov 07
Nu springer de runt som yra höns här hemma, de fixar och donar inför the big Släktparty som går av stapeln om en timme. Jag tar min tillflykt till bloggen. Ska ha på mig det här i kväll, inte baskern kanske men allt annat. Jag ska sminka mig lite till också, och styla luggen.
Idag var jag och fick mina inlägg till skorna. Äntligen! säger jag bara, för jag har haft problem med att springa hela året. Det syns till och med lite på bilden att mina ben ser annorlunda ut. Nu måste jag fixa ännu mer, läsa lite bloggar och sen hjälpa min stackars familj. Ha det bra! Vi ses imorgon!
Jag har på mig:
*Blå randig skjorta, köpt i Paris på en secondhand.
*Röda strumpbyxor, Kappahl
*Skor, Stadium
*Vit basker, hittad hemma
*Blåa pärlarmband, Glitter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback