Dagens outfit - Fredag

Outfit 2nov 07
Idag har min outfit varit slapp men inte min dag. Läxor och läxor är inte kul på loven. Jag missade ju en del i skolan när jag var i Paris, så jag låg rätt rejält efter. Men inte nu längre!
När jag var klar med läxorna så gick jag till biblioteket och slappade, hittade lite böcker som jag ska kika i sen! Ikväll tänkte jag göra chokladbollar och se Idol och slappa ännu mer. Jag har länge tänkt låna pappas gamla tröjor, men jag har alltid glömt bort det, men idag var en perfekt dag för att ha en stor, pösig tröja. Skärpet från Paris vände jag ut och in för att det skulle passa till outfiten.
Nu är jag så trött, jag ska äta nu, men vi hörs imorgon!
Ciao
//Agnes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback