Dagens outfit

image117



Lite rolig pose där... Ett tecken på övertrötthet! Idag hade vi ett prov med ton-namnen i G-klaven på musiklektionen, jag fick alla rätt. Ska plugga med F-klaven i kväll också. Annars har det vart ett rätt trist väder, med noll sol. Jag har en fråga till er som läser många bloggar och är inne på
Outfits.se, ser ni vem jag försökte härma när jag valde den här outfiten? Jo, Amandabergs outfit som ligger högst upp på topplistan. Amanda, om du läser det här: inget illa menat, jag älskar din stil. Jag ville bara se hur den passade på mig. Jag har på mig:


- Tunika med mönster, köpt i Grekland när jag var sju år (hade den då som klänning).
- Vita strumbyxor, LINDEX
- Brun axelremsväska, Mormors gamla
- Gult diadem, H&M
- Beiga gympadojor, Soc
- Grön vårjacka,
H&M




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vad söt du var i din outfit!

Postat av: Agnes

Åh tack så jättemycket! Vad gulligt sagt!

2007-05-22 @ 16:38:34
URL: http://agnesha.blogg.se
Postat av: Ella

Jättejättefint! posen också!

2007-05-25 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback