Dagens outfit

Outfit 25 juli 07


Nämen ser man på, vilken fin liten pussmun där;P! Tog bilden ur en film på videokameran, så den har måttligt med kvalité. Hoppas att ni ser kläderna ändå! På bilden ser mina ben lite småkonstiga ut, det beror delvis på att byxorna hängde ojämnt, och för det andra att jag fortfarande växer och mina ben gillar att retas, därmed blir de lite olika långa! Senare hade jag tänkt att dra till biblioteket, låna lite bra sommarböcker och lämna tillbaka andra. Jag kanske skriver ett kort inlägg till bloggen där, för jag kan äntligen logga in på datan (stor tjej:D). Sen stickar jag kanske lite på den stora ormen! Ha det bra så länge! Jag har på mig:

* Svart linne från H&M
* Röd tubtopp från JC
* Ljusa jeans från Debenhams
* Grön vårjacka från H&M
* Blå/vita ballerinor från Stadium












Kommentarer
Postat av: Agnes

fin outfit!

Postat av: Agnes

Haha, tack:)

2007-06-25 @ 13:05:10
URL: http://agnesha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback