Lista:)

Favoritväska: Hm, min svarta från H&M
Skostorlek: 38
Favoritfilm: Många, men de bästa... Chicago, Grease, Fantomen på Operan. Mm.
Favoritskor: Mina uggs, och sandaler. Går hellre barfota.
Drömjobb: Journalist, på någon härlig kulturtidning.
Favoritkaffe: Hatar kaffe.
Sofi eller Ebba: Ingen:)
Favoritstövlar: Mina uggs. Och gummistövlar!
Hur mycket pengar lägger du i månaden på kläder: Ingen aning, skiftar.
Hur många skor har du: Kanske, sex sju stycken1
Kilklack eller stilett: Ingen, går som en anka i klack!
TV-program: That 70´s show! Och parlamentet!
Drömutseende: Mitt eget!
Fulaste plagg i din garderob: En tröja som jag köpte i somras. Har ingen aning varför jag köpte den, den är grå. Med en stor vinröd glittrig fågel på magen. Usch.
Snyggaste plagg i din garderob: Många:)
Favorittidning: Frida
Länder du varit i: Italien x2, England x2, Spanien, Danmark, Frankrike ( i en timme genomresa), Grekland. Tror jag.
Länder du vill till: USA, Island, Finland, Brasilien mm.
Favorithändelse i hela ditt liv: Ingen aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback