Outfit

Agnes outfit 15 dec GLOBEN
Jag är riktigt trött. Sova! Idag var det genrep och en konsert i Globen. Konserten gick så där, för på genrepet var dörrar som vi behövde gå in genom stängda, och då hann vi inte öva det vi skulle. Men annars så var det kul! Jag hade inte på mig det här när i dag, hade mest lucialinne och så, men när jag kom hem insåg jag att "ja! byta kläder är en bra idé!". Så jag satte på mig det här, men orkade inte ta någon bild. Så jag klistrade ihop!
*Randigt linne, fått
*Randiga leggings, födelsedagspresent!



Kommentarer
Postat av: Nathalie

randigt e fint =)

Postat av: Agnes

Totally agree:)

2007-12-16 @ 19:22:15
URL: http://agnesha.blogg.se
Postat av: Vilma

tjenare agnus ;)
hörru, du måste hjälpa mig med min blogg...
den seppar sig. najmen jag vill ha en snygg header och ändra texterna (som du har gjort, t.ex. "Gräv i arkivet" i stället för Sök i bloggen osv.)
puss!

2007-12-17 @ 09:35:32
URL: http://dahlstroem.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback