Söndag

Outfit 12 aug 07
Detta, gott folk, är min mammas gamla hippieklänning! Jag hade den på medeltidsveckan (en grej på Gotland där alla klär ut sig i medeltdiskläder, jycklare dansar och akrobater kör sitt race) när jag spelade fiol för att tjäna kosing. Vädret här är lite småmulet men ändå varmt. Igår cyklade mamma och jag till Källtorpssjön. Jättehärligt väder var det, och vattnet svalkade efter cykelturen. Imorron ska jag och mormor gå och köpa tillbehör till kjolen hon ska hjälpa mig att sy! Dagens outfit:
Mammas gamla hippieklänning, hittade i en kista på landet
Halsband som jag gjort själv (på medeltidsveckan för länge sen)
Sen hade jag inte på mig så mycket mer. Vi hörs, ciao!



Kommentarer
Postat av: agnes

fin den var!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback