Kjolen

Det har gått en våg i modevärlden. Överallt på alla bloggar står det "jag har på mig en kjol som jag köpte secondhand, och kjolen har jag sytt själv..." eller "kjolen var en klänning förut, men jag använder den som kjol nu". Jag ska inte ljuga och säga att jag inte har sytt en kjol.
Det har jag! Eller inte precis jag, min mormor sydde den åt mig. Jag köpte ett tyg på Åhléns som antagligen var ett stolstyg, för det var så tjockt, men det gillade jag. Vi köpte en resår så att den skulle sitta bra i midjan. Tanken var att det skulle bli en kjol med hög midja, men den blev lite lång, så jag använder den som en klänning ett tag. Är väldigt nöjd med den.

P.S Jag testade lite ansiktsuttryck på bilderna, det är därför mina ögon blev lite konstiga. D.S

Kommentarer
Postat av: Sweet 16´s blogg

smart me kjolen, brukar oxå göra så ibland :D
läste att du skrivit om att du upplevt samma sak om att vara smal på min blogg, skönt att höra att de finns fler:)

Postat av: Agnes

den var jätte fin!! gillade färgen på tyget :P
svar på kommentar: eller hur, tycker jag med! :D har hört att det ska komma en uppföljare som ska heta "ashes to ashes" eller nåt sånt som ska handla om Gene Hunt. vet inte om det är sant men läste det på någon sida ^^

2007-08-23 @ 22:00:43
URL: http://lovleymee.blogg.se
Postat av: Agnes

Agnes: Tack:)!

2007-08-24 @ 12:34:48
URL: http://agnesha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback