Den 28 dec...

Den 28 dec... .. ser jag ut såhär^^. Ni får ha lite medlidande, för jag gick upp kl 09.30 (!) packade badkläder, Vilma kom och pappa körde oss till Uppsala och Fyrishovs badhus ( Vilma är ett orginal betongbarn och har aldrig varit i Uppsala förut, så när vi åkte i en ström, var vi såklart lite mesiga och kunde inte åka så snabbt. En liten modig kille sa med pipig röst " Ni kan ju inte stoppa vägen!" Vilma, skrytig som hon är sa " Jo, vi kan det, för vi är frrån Stockholm!" Aldrig, aldrig får man ordning på Vilma.). Sen badade vi ungefär i tre timmar, klädde på oss, och i omklädningsrummet gick jag in i ett skåp ( hur korkad får man bli) men glasögonen tog smällen. På hemvägen i bilen blev jag väldigt trött, så jag la mig ner och Vilma pillade med mitt hår. Sen när vi kom till Götgatan hoppade jag ur bilen, sprang in på Synoptik och dom fixade mina brillor, och nu sitter jag här! Jag ångrar lite att jag valde dom här bågarna när jag fick nya glasögon, för det är så trist att ha vanliga. Glasögon som har skarpa färger och stora gluggar är skitsnygga enligt mig! Men det tyckte jag inte då. Och den här kvällen kommer jag sitta hemma och uggla som vanligt, för inga av mina kompisar pallar inte att göra något med mig, och inte jag heller förresten.

Kommentarer
Postat av: Mrs Kiedis

men hemska människa! visst är jag ett kaxigt betongbarn, men jag kan vara en snell kiedis-hest oxå :D

Postat av: Den blivande mrs Kiedis

JA, hemska människa!
visst får man ordning på mig, det är ju du som är liten sprallmänniska :)<3
:D

2007-09-09 @ 13:25:43
URL: http://frusciante.blogg.se
Postat av: Den blivande mrs Kiedis

... och förresten, har du nånsin varit i Oskarshamn?
Nä just det, ditt lilla... betongbarn :D
jag känner mig som en liten cocky pearl XD

2007-09-09 @ 13:26:45
URL: http://frusciante.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback