mitt 2011

Nu är det 2012! Det är sjukt. För att komma ihåg det förra året har jag kopierat en lista och fyllt i töntiga små svar. Håll till godo:


Fem händelser som varit bra det här året?
1.
När jag blev inspanad. Alltså, det är så sjukt att man behöver någon annas bekräftelse för att man ska känna sig så snygg, men shit vad jag kände mig nice de där en, två, tre, fyra gångerna.
2.
När jag såg
The Ark på Peace and Love. Jag har sällan sett något bättre som berört mig så djupt, haha. Blir lycklig bara jag tänker på det.
3.
De timslånga telefonsamtalen när det mesta som sas bara var ren skit. Ingen logik alls, men kul var det.
4.
Att jag har fått så långt hår.
5.
Att jag kom över någon.

Årets bästa sms?

"I love u" från någon som jag inte visste vem det var, det var årets mysterium.

Hur många har du varit kär i?
Allt är relativt; en eller fyra.

Fem händelser som varit sämst det här året?
Känns väldigt tråkigt och svara om dåliga saker.


Vilka människor har du hängt mest med år?
I kvantitetsordning: Klassen, min familj, mina närmaste.


Vad har du lärt dig i år?
Att ta tag i saker. Det är som om jag inte förstått följden handling → resultat förut, men nu gör jag det. Känns bra. Och att köra bil, framförallt köra i rondell.


Blev året som du har tänkt dig?
Nej, egentligen inte.


Vilka kläder har du använt mest?
Svarta strumpbyxor, fula gympaskor, långkjol/-klänning, munktröja.

Ångrar du något?
It does not well on the heart to dwell on the past.

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Jack Johnson, The Ark, Lars Winnerbäck, The Beatles, James Morrison, Jason Mraz, Imogen Heap (omogen hög, hehe)... Massa smålåtar.


Årets tre roligaste fester?
1.
En fest med överklasstema. Jag var brat. Det var KUL.
2.
Att festa med klassen och sen
3.
en vecka senare festa med släkten. Oväntat kul båda två.


Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Grey's Anatomy, High Fidelity, The Mask, American History X, The Notebook. Det är de jag kan stå för. Men sen har jag några som jag skäms för, som jag kanske kan återkomma till en annan gång.


Vilka nya personer har du lärt känna i år?
En massa i min klass, som jag kanske inte hängde så mycket med förra året.


Vad är det vackraste du fått i år?
En mandolin, det var ungefär det enda jag fick, hehe.


Vad är det bästa du har läst?
Här ligger jag och blöder
. Och Utrensning av Sofi Oksanen.



Kommentarer
Postat av: viktor

ååh agnes du gör mig glad!!!!! jag ba kände det nu. kram pårej

2012-01-04 @ 22:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback